Bende de akıntı oluyo çok kokulu olmuyo ama hafif kokusu oluyo 33+1 olduk ama ne kasılma var ne sancı yani yanlış anlamayın övünmek gibi olmasın ama benim hamileliğim çok rahat ve sorunsuz geçti .sadece arada kasıklarıma sanırım baskı yaptığı için ağrı giriyo okadar oda normal mis zaten doktorum öyle dedi