Merhaba hanımlar 33 haftalık hamileyim özel hastaneye gidiyorum doktorum benden bi kaç tane tahlil istedi fakat özelde yaparsam 800 TL tutuyor devlette yapmak istiyorum ama randevu bulamadım randevu almadan hastaneye gidersem eğer sıra alabilir miyim ? Lütfen yardımcı olur musunuz