Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 33 günlük oldu abim göz bölümünde çalışıyor bebeğim 37+4 de dünyaya geldi abim gözlerine ışıkla eliyle göz kontrolü yaptığında tepki vermiyor salı günü muayeneye gidecem sizce daha küçük mu yoksa yapması lzmmi hiç bir şekilde göz kontağı Yok