Bhesnn benimde ilk doğumum, 37+3 haftalıkken doğum yaptım. Belki doktorumdan kaynaklıdır ama ben hiç birşey anlamadım. Ne bastırma, ne çekiştirme ne ara girdim ne ara çıktım oğlumu ne ara çıkardılar asla anlamadım. Oğlumun çıkmasını doktorumun oğlumla konuşmasıyla anladımm