61Pnar61 Mihrimahvuslat bir türlü karar veremedik eşimle doğana kadar bi isim bulsak iyiydi 😂 minel de güzelmiş
Deryak52 Mihrimahvuslat evet ama eşim ve eşimin tarafı efnan isteti bende gönülleri olsun diye iki isim koyum dedim sonra eşimi ikna ettim tek kumsal koydum efnan Kuran’da cennette geçiyor kaldıramaz rabbim günah yazmasın ama eşimde bende namaz kilmiyoruz ağır gelir kesin🥺
Mihrimahvuslat Deryak52 öyle düşünme canım ya 😐 namaz kılmıyor olabilirsin ama isimle bağdaştırma bunu Allah inşallah o isteği de kalbinizde yeşertir 🤲🏻 efnan ismini bende çok beğeniyorum belkide güzel şeylerin başlangıcı da olurdu ismi ☺️
Mihrimahvuslat Deryak52 olabiliyor arada ama duamdasın inşallah kalbinle namazlarını kılarsın nasip etsin rabbim sana 🤲🏻