Samdalin İkinci hamileliğim ilkini 38+5 te doğurmuşum şimdi 39. Haftadayız ama hiç doğacak gibi hissetmiyorum oysa ikinci çocuk daha erken doğar deniliyordu? Sizde durumlar nasıl hanımlar?
selmabttl3 Samdalin benimde üçüncü doğum olacak banada daha kolay olur erken olur diyorlar bekliyorum bakalım38 haftadayız