Merhaba anneler 22 haftalik gebeyim ben 3 gundur çok sıcaklar arttı ve çok sisti ayaklarım ne yapsam gecmiyor uyuşuyor uyusuklugunu söyle gideriyorum at kılı fırçasıyla masaj yapiyorum ama geçici bisey oda
Bu arada akşamları herhun olmasa da yürümeye cikiyorum