Hande13 görümcemin beyninde kist görmüş doktoru. Kayınvalidem de bu çocuk benim ve aldırmıcam bu şekilde kabulüm demiş. Doktoruda sen böyle ılımlısın bak gör allah onu tedavi edecek demiş ve sapasağlam doğmuş görümcem. Bol bol dua edin hamileliğinizi kendinize eziyet etmeyin. Öyle olsa bile allah bize sınıyor. Bende 14 haftalık hamileyim. Hiç bir test yaptırmadım. Bebeğimde bir sorun varsa da öğrenmek istemediğim için çünkü anne karnında bi tedavisi yok. Ne gelirse allahtan gelecek bol dua edip sağlıkla kavuşmayı bekliyorum sizde öyle yapın❤️