Ben e bebekten joie önlü arkalı olanı aldım şuan indirimde. Çok araştırma yaptım en iyisi prego Ibiza aslında ama çok pahalı 12 bin TL o kadar bi arabaya veremem ki kızım gibi olup da hiç binmezlerse çok yazık 😀 altlı üstlü var mamma nın ve çakmaları ama çok mantıklı ve kullanışlı gelmedi pusetliyken iyi ama diğer büyük ana kucağını takatığında sepette yer kalmıyor ve çok uzun süreli kullanacağın bi araba değil. Boyunnda kısaysa en üstteki tente kapalı olunca önünü tam göremiyosun. O yüzden en çok hoşuma giden sağlam ve hafif olarak ebebekte ki oldu daha kullanmadım. Tek sorunu sorun olursa senin için pusetsiz ve doğumdan itibaren kullanamazsın çünkü ön taraf tam yatmıyor ama arka tam yatıyor. Benim için sorun değil ayrıyetten puset aldım ve kışın doğum yapacağım için pusetleri elde taşırım çok gezme olmaz soğukta