Kızlar tercihiniz alyans mi tektaş mı?
Ben biraz sadeden yanayım pek abartı sevmiyorum evlenirken de tercihim sade alyans oldu şimdi hamilelikten dolayı hafif sıkıyor ve değiştirmeyi düşünüyorum sizce tekrar alyans mi yoksa zarif bir tektas mi almalıyım sizin tercihiniz ne ?