Benimde bir düşüğüm var ama bunda hiç pimpiriklenmedim, dediğiniz gibi olacakla öleceğe çare yok hem ben bu zamanları ger getiremicem ki ileride ne olacak diye şimdiden kendimi üzüp sürekli strese sokayım. Her anımı güzel geçirmeye çalıştım, hamdolsun 37. Haftamdayım ve harika bir gebelik geçirdim inşallah sağ salimde kucağıma alırım. Her işi yaptım her yere gittim bir o kadar da kızım yormadı beni, sürekli onunla konuştum sevdim onu, anın tadını çıkartın ❤️