8+3 haftalık gebeyim dün gece müthiş bi böbrek agrısıyla acile gittim o kdar kötüydüm ki taş düşürüyorum sandım idrar tahlilinde idrar yolları enfeksiyonum cok cıktı bana antibiyotik verdi ama ben korkuyorum içmekden sizlerde benım gibi oldunuzmu lütfen yardımcı olun cok mutsuzum😞😞