Ceydaaa 22 haftalık hamileyim kalp ve bağırsakta parlaklık çıktı varmı bu ultrasonda bu şekilde olup sonradan düzelen yada doğum yapan
Aybuke35 Ceydaaa canım benim de 22 haftalık kalpte parlaklık var fetal eko çekildi net göremediler ne olduğunu 24. Haftada bi daha gidicez inşallah kötü birşey değildir sürekli dua ediyorum
Merve71 Ceydaaa canım geçmiş olsun bana da dün bağırsağın da parlaklık olduğu söylendi. Doktorum ikili ve uclu temiz çıktigi için endişe etmene gerek yok geçer dedi.bekleyip göreceğiz dua et bol bol.
Merve71 Ceydaaa içini ferah tut yer gök dua ile başka doktora git rahatla.kendini strese sokma oda zarar bizim için 😊
Aybuke35 Kalbi için sende 24. Haftada çocuk devlet hastanesi pediyatrik kardiyolojiye git fetal eko çektir için rahat eder. Özelde çektirme bir dünya para alıyorlar ve önemsemiyorlar
Ceydaaa Son zamanlarda araştırdığım için mi bilmiyorum ama sürekli bu parlaklık görünüyor sanırım çoğu kişide