0104 Bende ilk gunden beri bu sorunu yaşıyorum suanda da 25 haftamdayım benim doktorum DUPHALAC şurup verdi ara ara içiyorum
Narnur Ben 34 haftayım bagırsak problemim vardı zaten tek rahatlatan şey magnezyum dr konuşun uygunsa için ögleden sonra aç karnına inşallah geçiçek ben öyle rahatladım 🙋♀️
Melisa0002 Kabızlıkdan çok çektim ben, doktorum dufalak yazdı. Her sabah içmem gerekiyor ama ihtiyacım olduğunda içiyorum, çok faydasını gördüm. 32 haftadayız❤️
Limonzeytin Mrvkyr bolbol üzün kayısı erik kompostosu yapıp için bol su için hareket edin sürekli. Yağlı baharatlı ve hamur işi çok tüketmeyn
Aytac2023 Mrvkyr bende 6 haftalık şimdiden kabızlık sorunum var kayısı çok iyi geliyor bide bol su içiyorum, sevmesemde bazen mecburen sıvı yemekler tüketiyorum canım