Merhabalar 🌼 Pazartesi için Hakan beyden randevu almıştım dün arayıp saatini değiştirdiler doktorun ameliyatı var diye ama araya aldık ve biraz da bekleyebilirsiniz dediler aklıma takıldı ya yoğunluk sebebiyle ilgilenmez mi acaba felan diye düşünüyorum.İlk kez gideceğim doktoru tanımıyorum tanıyanlar varsa yorum yapabilir mi?