serifeacksz Hanımlar 39+1 iz bugün doktor kontrolüm vardı çatı muayenesi yaptı ama bebeğin başı çok yukarıda dedi bebegin kanala girmesi için önerileriniz var mi?
Haticeask serifeacksz şimdi doktorun odasından çıktım 36.ncı haftadayım alaturka tuvaleti otur çömelme egzersizleri yap dedi bebeğin başı kanalı inmiş ama tam yerleştirememiş dedi doktor bana
serifeacksz Aalleeyynnaa Hayırlı olsun Allah kucağınıza almayı da nasip etsin insallah 🌸Bizim ztn başımız asagida ama kanala uzagiz