sareninnannesii Yeni fiyatları bilen var mı ?doğum ücreti ne kadar olmuş?🥲 muayene 360 olmuş onun şokunu atlatamadım hala kim bilir doğum ne kadar oyyy ya
Semaan sareninnannesii bahçelievler olan nisa hastanesinin yeni binasımı canım bende oraya gidiyorum tandvm var bana öyle fiyat aynı dediler
Semaan sareninnannesii kız ben sordum temmuzda fiyatlar artıcakmoş diye suan için öyle baey yok dedi temmuzun 7 randv aldım 260₺ dedi muame ücreti asiye uzuna gidiyorum
sareninnannesii Yabumi doğum ücreti de bin lira artmış gelmişim son ayıma kadar asiye hanıma , napacağım ben şimdi bin lira ne zaten 3.500 ün bi kısmını altınımla ödeyecektim hala eksik kalıyordu.. sinirlerim bozuldu resmen ağlıyorum 🥺
Yabumi sareninnannesii ay daha şimdi 3.500 se benim zamanımda aralıkta ne olur Allah bilir 😢 geçmiş olsun hepimize valla ne olucak böyle bilmiyorum
sareninnannesii elifsk03 ciddiyim 😔 biri daha post açmış orası daha fena 5 bin olmuş diyorlar normal doğum için
Semaan muallimmmm zorunlu olucak benimkisi ilk doğumum sezeryandı mecbur buda öyle olucak 7.500₺ şimdi yuh yaa
iremm3434 sareninnannesii uygunmuş ücretleri ben ermeniye gidiyorum normal doğum 13.5 doktor gelirse saati dışında 750 tl epidural +1000 ıvırı zıvırı 20 yi buluyo ortalama . Hangi doktoru öneriyorsunuz orda