sevgitbk Biz 15+0 olduk ve Avokadoyuz şu an.Ayrıca dün cinsiyetimizi de öğrendik.Paşamız geliyooor🥰🥰 Sizler kac haftalik oldunuz?Hangi meyvesiniz?Cinsiyet belli mi🤭
Sevvalgull Tugce889 19+4 mangoyuz🤗doktorumuz erkek diye bir tahminde bulundu ama pek göstermeyi sevmiyor bir daha ki muayenede umarım kesinleşir.
Kubra_miray_szr kuzucumoglum daha çok küçük minnak 🤗🤗 ama zaman cabuk geçiyor ben 29 olacağım hiç zaman geçmiyor bu haftalarda 😁😁
kuzucumoglum Kubra_miray_szr bendede geçmiyor ki şimdi diyorum şöyle bir gözümün onu açılsa iştahla yemek yesem uykumu güzel alsam ne gezeeeer ☺️
misslavinia1 sevgitbk biz 16+4 patatesiz. Cinsiyetimizi hafta ici ögreneceğiz bakalım çok heyecanlıyım😍
Cgdm34 misslavinia1 ben cınsıyetını 14+5 te öğrenmııstım 🌸 Allah’ın ızni ile kızım olacak ınsallah 🙏 Sımdı 16+4 teyız patates olduk 🤣🤣🤣🤣
Orenpuding 34+1 pırasa yazıyor pırasa ne ya hu uzun pırasa mı kısa pırasa mı? Saçakları sayılıyor mu sayılmıyor mu? Aklımda deli sorular 🤭😅
Kara77 sevgitbk bizde avokadoyuz 15+3 deyiz. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Salı günü randevumuz var 16 haftalık olacak bakalım devlet hastanesi bize birşey söyleyecek mi 😊
Serap26_ Kara77 Ben dün aldım Acısız şalgam suyu canım cekti sıcaklarda iyi gidiyo ama fazla içmiyorum 😄