nurtanesiiii 1 hafta önce test yapmıştım silik pozitif çıkmıştı hastanede hcg 50.53 çıkmıştı 6 gün bekledim 6.gun yani dün de 800 çıktı bugün gecikmenin 2. Gününde normal mi kese de gorunmedi henüz normal degilmi ilk gebeligimde gecikmenin 1 gunu 1275 çıkmıştı şaşırdım insallah normaldir 😔
Sedam42 nurtanesiiii daha vajinadan gorunmesi icin 3000 lerde karindan gorunmesi icin 5000 lerde olmasi lazim degeriniz gayet iyi
tazebiranne_hg04 nurtanesiiii benim gecikmemin 3. Günü 300 çıkmıştı normal gayet canım değerler hep aynı olacak diye birşey yok
Sedam42 nurtanesiiii daha vajinadan gorunmesi icin 3000 lerde karindan gorunmesi icin 5000 lerde olmasi lazim degeriniz gayet iyi
nurtanesiiii Sedam42 dış gebelik olur diye cok korkuyorum 1. Kalp atışı durdu aldirmak zorunda kaldım eşimde bende çok umutluyuz suan aylar sonra tekrar hamile kaldım 🙏 dış gebelikte bu sekilde artıyor mu bilgin varmi 🙏
EceDalgaciMahmutoglu nurtanesiiii aklınıza kötüyü getirmeyin. dış gebelik olup olmadigi kese görünene kadar belli olmaz, artislariniz da cok iyi maasallah. diger hanımlar da belirtmiş, 5000 olana kadar bekleyin, yani 1 hafta kadar daha. hayırlı olsun..
Neseeli nurtanesiiii ben dış gebelik yaşadım dış gebelikte artışlar böyle olmuyor canım daha az az artıyor merak etme yani.. önümüzdeki hafta görürsün keseni☺️
Sedam42 nurtanesiiii onu doktorda bilemiyor canim kimyasalda duzenli artmaz dis gebelikte duzenli artar ultrasyon belli olur
Deletedmom_51 nurtanesiiii Kalp atışı durduğu için bu hamilelikte kesinlikle kan sulandırıcı iğne ya da aspirine başlayın doktorunuzla konuşun mutlaka.
nurtanesiiii EceDalgaciMahmutoglu inşallah teşekkür ederim allah herkese hayırlı sağlıklı evlatlar versin 🙏
Neseeli nurtanesiiii canım beta 3000 üzerine çıkması gerekiyor doktorum bana öyle söylemişti artışların güzel gidiyor
nurtanesiiii Neseeli normalde iki günde bir yapılıyormus ben 1 hafta bekledim ya o yüzden merak işte canım inşallah görürüz bebisi🙏🤗
Sedam42 Neseeli doktor gittigimde ultrasyon bilinir bizde bilemeyiz keseyi goresiye bisey diyemiyolar duzenli artiyor dis gebelikte
Neseeli nurtanesiiii canım daha gecikeli 2 gün olmuş 4 haftalık bir şey kese görünmez 5+5 te ben gördüm.. içini ferah tut.
Neseeli Sedam42 hayır dış gebelikte düzenli yani iki kat artarak devam etmez artış olur ama az şekilde olur.. ben yaşadım çünkü.. kimyasalda ise belli bir süre artar sonra düşmeye başlar..
Sedam42 Neseeli ozele gidiyorum degerlerim duzenli artiyodu doktorum kese gordukte. Sonra tam dedi ilk basta kimyasalmi dis gebelikmi kese goresiye bisey diyemeyiz dedi
nurtanesiiii Deletedmom_51 doktorları bulamıyoruz ki canım hepsi grevdeler bende ozele gittim kese gorunmeyince bişey diyemedim folik asit kullanıyorum şuan sadece