Misilefe Ben de depend kullandım. Zaten ilk gün yaranın üstüne sargı bezi bant koymuşlardı. Yarayı çok büyük açmıyorlar zaten el büyüklüğünde. Sonrasında da yüksek bel iç çamaşırlarında daha rahat ettiğim için onlardan kullandım, hamilelikte kullanılanlar gibi.