regl gününde böyle kahverengi gibi kanlı bir leke geldi ama regl olmadım ondan 4-5 gün sonra test yaptım test negatif çıktı. Kasık ağrısı baş dönmesi sivilcelenme belirtilerim var. Ve Bekledim 15 güne yakın, bugün sabah tekrar test yaptım test yine negatif çıktı. Hamile miyim başına böyle bir şey gelen var mıı??
((Döngüyü 30 günden sayarsam 23 gün, 35 günden sayarsam 18, 40 günden sayarsam 13 gün gecikiyor.))