Ben ilk betayı verdiğimde değerim 123 tü ertesi gün başka bir hastanede lekelenmem olunca gittim birdaha bakıldı 187 geldi doktorlar mutlaka aynı hastanede baktır dedi 123 ü verdiğim hastanede tam 48 saatsınra verdim 288 geldi sonuç tabi güvenemedim 187yi verdiğim hastanede 48.saatte bir daha verdim 486 geldi bu artışlar normal mi sizlerin nasıldı