Kubrace Sabah kontrolümde bir parmak açıklık var bir iki cm dedi doktorum muayene çatı uygun normal doğum için , bebek 3700 , doğum ne zaman olur sizce hanımlar , eve gönderdi şuan için yatışa gerek yok suyun gelirse sancıların sıklaşırsa gel dedi
Burcuerol Kubrace kız mı erkek mi acaba benim kız bayramda doktorum yokmuş 37 +1 im bende umarım kızım bayramda gelmez çünkü doktorum tatilde 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Afra_123 Kubrace açılma hareketleri yapmıyorsanız yapın bence . Bı de doktorlar açılma için oturma banyosu da öneriyorlar. Hem doğum da rahat geçer .