16esranur Ben hamilelik haricinde sağlıklı beslenen bireylerin gereksiz vitamin alımına karşıyım.😊 Yemek seçen, her şeyi tüketmeyenler dediğinizi yapabilir. İlle de folik asit kullanılacaksa 0,4 mg olan, günlük önerilen dozda alınmasını yeterli görüyorum. Doktorlar da bu konularda çok çok farklı şeyler söylüyorlar. O yüzden aklıma yatanı uyguluyorum.🍀