benimmdunyamm Kızlar geçen hafta gittim lökosit 1+ di antibiyotik verdi kullanıyorum 4 tane daha var bitmesine antibiyotik kullandığım halde 3+++ olmuş lökosit neden çoğalır ilişkiye girmiyoruz zaten su da bol içiyorum bu enfeksiyonla kafayı yiyecem herhalde
Kizilkafaa benimmdunyamm Bu enfeksiyon ile benimde başım dertte fitil antibiyotik yok hiçbir şekilde geçmiyor valla anacım.
benimmdunyamm Kizilkafaa valla bıktım antibiyotik başlamadan önce 1+ di şuan kullanıyorum 3+ olmuş bu ne yaaa ilişkiye girmiyorum denize girmiyorum bol su içiyorum ama geçmiyor