Yarın 35 haftalik Olcam karnım 31 haftadan beri sürekli sert bebeğin başıda biraz aşağıda doktorum erken doğum olabilir demişti şimdide adet sancısı gibi ağrılarm var sırtıma kadar vuruyor 34 haftadan itibaren sabah uyandığımda bebeğim bir yere toplanıyor kendini taş gibi yapıyor karnım yamuk oluyr bunlar doğum belirtisi mi?