Dilekaktassss Merhaba arkadaşlar gebeliğin ilk aylarında uyku hali normal öyle biliyorum ama son ayında böyle olması beni düşündürüyor sürekli uykum geliyor kafamı yastığa koyduğum gibi yatabiliyorum normalde ben hemen uykuya kalan bir insan değilim
Ervaannesi Dilekaktassss bende çok zor uyuyorum, saat başı uyanıyorum. Uykularım hep kesik kesik. Ve halsizlikte yapıyor, uykulu uykulu dolanıyorum ortada
Sumeyye_topal Dilekaktassss bende 4. Ayıma girdim uyku basladı her an her dakka uyuyabilirim 😀 hamilelikden normal karsılanıyor ablamda son ayında çok uyurdu uyanık goremezdik kız çocuklarında daha sık oluyor genellikle :)
Hatice_gzr2505 Dilekaktassss ben 36. Haftama girdim bende öyleyim sürekli uyuyasım geliyor hiç halim yok 🤦♀️ Kafamı koyduğum anda uyuşabiliyorum birara uyuyamıyorum şuan da otursam uyuyorum 😂
tazebiranne_hg04 Dilekaktassss ayy bende öyleyim geçen bende post açmıştım ne iş yapasım var ne yemek sürekli uyuyasım var halsizlik uyku gece uyusam bile kaliteli uyuyamıyorum kendime gelemiyorum gün içinde bir türlü 🙄
Dilekaktassss Ervaannesi erken doğum riskim var sürekli uzanmam lazım ama uyuyorum bebek gelirse uykusuzluğa nasıl dayanacam onuda bilmiyorum uykuya çok alıştığım için
Dilekaktassss Hatice_gzr2505 ben 35 hafta 3 günlük gebeyim işte son aydayız dedim acaba sadece bende mi oluyor vitamin eksikliğim mi var bu gidişle :) bebek doğduğunda ağlamasını bile duyamayacam