Kızlar doğum yapalı 3 ay 14 gün oldu geçen ay 1 gün çok az kanamam oldu kahverengi kırmızı renk karışık ve ertesi gün kesildi adet oldum zannettim ama kesilince şüphelendim bu ay olmadım düzenli olmayı beklemiyorum zaten hemen ama neden öyle olmuş olabilir aranızda yaşayan var mı ?