12+2 haftalık olduk. 6. Haftadan beri mide bulantılarım var. Bulantı için ondzy 8mg hap kullanıyorum. Ama son birkaç gündür mide bulantılarım çok şiddetlendi. İlaç hala kıllanıyorum ama yine de günde bir defa kusuyorum ve sürekli midem bulanıyor. Bugün diğer günlerden farklı olarak başım şiddetle dönüyor. Sabah uyandığından beri geçmedi. Önceki günlerde baş dönmesi pek yoktu. 3 aydan sonra bu şikayetler geçiyor deniliyor ama benim gittikçe artıyor şikayetlerim. Sebebi ne olabilir sizce. Bu kadar şiddetli baş dönmesi normal mi