Meresss ya ben de zannetmiyorum da etrafındakiler öyle der ya kız mı erkek mi Ne güzelleştirir diğeri çirkinleştirir diye O anlamda dedim yani ama bence alakası yok yani arkadaşların ikisi de erkekti ama birinin çok güzeldi birinin bozuktu cildi kişiden kişiye değişiyor