BenEsra hiç korkma canım 13 gün önce suni sancıyla normal doğum yaptım. Son 2 saati çok zorladı sadece 😚 sezaryena alın beni diye yalvarıyodum ama doktor almadı bu çektiğin sancılar boşa gitcek yazık değil mi az daha dayan dedi 😂 iyi ki de normal olmuşum diyorum ilk 1 hafta dikişler zorluyor ağrı sızı oluyor tabi ama suan çok rahatım bebegimle ilgilenebiliyorum normal doğum evet zor ama abartıldığı kadar asla değil öyle olsa millet 2. 3. Bebeği doğurmaz 😚🙏