Bebiktoo Benegin biberon tutup tutmayacağı meçhul oluyor .Bir hevesle alıyorsun kullanmıyor istemiyor çocuk boşuna kalıyor .Ben cam biberon almıstım 120 ml en küçük boy birde göğüs pompası almıstım manuel avent onun içinden de plastik olanı çıkmıştı 120 ml .Gel görki hanfendi biberon ilk doğduğunda verdik sütüm gec gelmişti mama felan verdim .Sonra hatta meme retti yaptı 4 günlük bebek 3 gün biberonla verince .Sonra zar zor alıştırdık 1 haftada memeye sonra biberon büyüdü gitti hicbir şekilde kullanmadı migdesini bulandırdı attı hep 🌸