Uyuyamıyorum oturamiyorum progestan iğne kullanıyorum onun acısı ayrii yeri çok ağrıyor sabah uyandığımda bebek kendini toplams gün boyu sert doktorum erken doğum riskin var dedi bana 35 haftaya gelmemi bekledi bakalım bu hafta içi kontrole gidcm açılmama bakacaklar ne diyck artk