Kzılar merhaba polikistik sebebiyle adetlerim hep düzensizdi iki ayda bir olduğum falan oluyordu bazen üç şimdi ise 23. Haftada iken doktor gelişimi 22. Haftaya uygun dedi adet düzensizliği ile alakalı olabilir dedi ama yine de düşündürüyor başına böyle bir şey gelen var mı lütfen paylaşır mısınız benimle