aslansmommm Rabia344 biz yılbaşından takipliyiz diye zam yapmadı doktorumuz sağolsun sonradan gelenlere zamlı olcakmış 7bine anlaştık şimdi kaç oldu bilmiyorum
Rabia344 Ysmndnz sorma ya benimde 8.500 olmuş ve hamileliğimin başından itibaren gidiyorum bu doktora
Rabia344 Eslemim34 Ya keşke Banada öyle olsaydı anlamadım neden buradakiler birden bu kadar zam yaptılar 😞
Deletedmom987 29 haziranda gittigimizde gelmemişti muhasebeci 5750 dedi doğum tarihi sordu söyledik herhangi bir şey demedi zam hakkında ama bakalim