hilal_kzl02 Sabihauslu tam mi yoksa yarım bayiltmali mi oldunuz benim ikiz olduğu için ve ilk doğum olacağı için biraz tedirginim
Sabihauslu hilal_kzl02 ben belden yarım uyusturuldum ikizler nasılsın oluyor bilmiyorum zaten o anestezi işini doğum zamani kararlastiriyorlar