Ilay-1 Arkadaşlar Merhaba son adet tarihim 20 mayıs (adetlerim düzensiz) 21 haziranda yumurtlama gördüm test yaptım çok çok hayali bir çizgi var kan testi vermeye gidecektim akıntımla birlikte çok hafif kahverengimsi lekeler geldi test yapmalıyım hayal kırıklığına uğramak istemiyorum 😞
Ilay-1 Ilay-1 Belirtiler olarakta 1 haftadır normal adet belirtileri var kasık ağrısı göğüslerim çok acıyor birde gaz var aşırı yerleşme olabilirmi tecrübeleri olan paylaşabilirmi
Tusami Ilay-1 12 gün olmuş. 3 ihtimal var, 1.si adet oluyorsun 2.si yerleşme kanaması ki inşallah öyledir, 3.sü kimyasal gebelik geçiriyorsun . Kan testi yapmadan bilemeyiz
Aytnnn Yinede sen kendini koru işlerler yorma, test yapmak istiyorsan yaptır genç emin olmak için, inşallah hamilesindir