SeydaOz Anneler bana dua edin yarın sabah 7 de doğuma gidiyorum. Hem mutluyum hem gerginim. 40+3 haftalık olduk. Prensesimiz sağlıklıca evimizd gelecek inşallah. Var mıdır önerileriniz?
iremby SeydaOz Rabbim yardimciniz olsun miniginizi sagsalim kucaginiza alirsiniz agrisiz sizisiz insallah
Hnfavcl SeydaOz benimde pazartesi yatışım yapılcak suni sancı ile başlatacağız dedi. Bendede açılma sancı hiç bişey yok. Çok mu zor oldu nasıl oldu acaba sizin 🤦🏻♀️
SeydaOz Kibarbaby suyum gelmedi sancım yok açıklık yok. Suni sancı ile şansımızı deneyeceğiz yoksa sezaryen
SeydaOz Hnfavcl açılmayı bekledik 5 saat sancı çektim maalesef tek 1 cm bile açılmadı o kadar sancıdan sonra sezaryene karar verdik yarım saat sonra meleğim kucağımdaydı. Ama sezaryen gerçekten çok zor benim için. Dünden beri sancılar ağrılar 😔
Hnfavcl SeydaOz geçmiş olsun canım benim inşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşursun 😔 bende çok korkuyorum 🤦🏻♀️😔