stella15 Kızlar yaptırmak istemiyorum ama sonra pişman olmakta istemiyorum, 2 li taramada bi sıkıntı olursa erken tedavi şansı oluyor mu
MrsAyana stella15 ikili taramada birşey yok ki normal kan alıyorlar ultrason da bebeği ölçüm yapıyorlar neden istemiyorsunuz anlamıyorum
asena0609 stella15 2li taramada bakılan hastalıkların tedavi edilebilecek hastalıklar değil bu yüzden yapılıyo zaten ve gayet basit bir test
Ahsenmom stella15 ikili test down sendromu ve kromozom açısından sıkıntılara Genetik hastalıklara bakıyor sadece Tedavisi maalesef yok ama bunu bilmek buna göre hareket etmek daha mantıklı geliyor bana
Leo2020 Erken tedavi şansı yok maalesef. Yalnızca gebeliğe devam edip etmeme hakkında sizin için seçenek sunuyor. Her türlü gebeliğe devam edeceğim diyorsanız yaptırmanın anlamı yok bence.
cigdeeemm Ben yaptırmadım direkt fetal dna testi yaptırdım. Bu hastalıklar saptanırsa bildiğim kadarıyla tedavisi yok zaten. Zsten bu testler tanı testleri de değil sadece olasılık bildiriyorlar
Gulergulmez Ben ikili de üçlü de yaptırmadım, sonuç ne çıkarsa çıksın bebeğimi aldırmayı düşünmediğim için. Sadece ayrıntılıyı yaptırdın, onda da erken müdahale şansı olduğu için.
Deleted4445656 stella15 ikili taramada herhangi bir sorun çıktığında müdahale edemiyoruz dedi doktor sadece aile bilgilendiriliyor biz kan vermedik sadece detaylı ultrason olarak baktırdık dua ettik bol bol hamdolsun aksi bir durum görülmedi eger sonuç ne olursa olsun bizim için değişmez diyorsanız kan vermeyin gidip ultrasonda görün bebeğinizi☺️
Sofistikee stella15 niye yaptırmıyorsunuz? Doğum olana kadar bebek sağlıklı mı diye düşünüp duracak misiniz?
stella15 Eğer sağlıklı değilse psikolojimi bozup üzülmek istemiyorum, ne gelirse Allah’tan gelir ondan dolayı erkenden öğrenmeme gerek yok diye düşünüyorum
Burcuuuuu stella15 doktor dedi yüzde 84 Luk doğruluk payı yüzde 100 yok ama içinizde kalmasın bişey kaybetmezsiniz ki ultrasomda bakıyor kan aliyor o kadar
Pineapplee stella15 bebeği aldirma düşünceniz yoksa yaptırmayın zaten bunu öğrenmek hamileliğinizin zor geçmesinden baska bi ise yaramiycak