Dun geceden affedersiniz buyuk aptestimi yapar gibi bir guc geliyor. Ayakda durunca oluyor. Uzanincada sirtimdan sanci veriyor. Hastaneye gidib sadece dogmak istiyorum. Sancimi evde cekmek istiyorum. Sizce sanci baslamismi. Normalde kasilmalar karinda sertlesmeler 33 haftamdan oluyordu