anneolucam_22 Selam, kızlar göbekte tüylenmeler için ne yapıyosunuz? Epilatör aleti kullanan var mı göbeğine tüyler daha da sertleşir diye jilet kullanmak istemiyorum siz ne kullanıyosunuz??
Nnanaa anneolucam_22 ben alıp almamak konusunda çok kararsızım. Şimdi alırsam güçlenipte dökülmezse sonra diye 🤔
annesinin_beybisi anneolucam_22 hiçbirşey yapmiyorum . hamilelikte oluşan tüyler doğurunca dökülüyor zaten
mirage333 anneolucam_22 ben ağda ile aliyorum. Ilk basta çok fazla tuylenme oldu vucudumun heryerinde belkide tup bebek oldugu icin kullandigim hormon ilaclarindandir bilmiyorum. Ama sonra tuyler azalmaya basladı kollarim ve alt bacak. Gobek ve üst bacakta yinr çok cikiyor onlarda kullandigim catlak krem ve yağlarindan heralde diyorum. Heryerimi agda ile aliyorum 😂