Kızlar gece 4 buçuktan beri mide bulantısı kusma ishal yaşıyorum tüp bebek doktorum besin zehirlenmesi olabilir dedi başına gelen var mı 4+1 hamileyim korkuyorum nolur bişey söyleyin şuan iyiyim kusma ishal vs yok ama bişey olur mu tüp bebekle hamileyim