Şimdi doktorun yanından çıktım. Hamileliğimin başından beri genelde 4 gün ile 1 hafta arasında gerilik geliyordu ama şimdi 2 haftaya çıkmış. Suyu sınırda dedi doktor. Normalde 27 haftalığım ama karın çevresi 25 haftalık gösteriyormuş. Ciddi bir sorun dedi doktor. Senlik hiçbirşey yok yakın takip lazım gebelik zehirlenmesi olabilir dedi. Başına gelen varmı moralim modum çok düştü. 7 yıllık mucizemiz kızım, belki aranızda düzelen vardır şunu yaptım düzeldi diyen. 1 kg olması gerekmiş 770 gram çıktı 😞