Kızlar doğum yapalı 5 gün oluyor. Karnımda bazen öyle bir kaşıntı oluyor ki kaşıdıkça kaşıyasım geliyor. Neden böyle oluyor acaba bilgisi olan var mı 🤔 Gerildiği ve çatladığı için olabilir diye düşünüyorum ama doğum yapınca geçer diyordum geçmedi hala 🤷♂️