Ranaaa58 Yelito bende burda kalayım 1 ayım kaldı bi türlü karar Veremedik isme. Masal Simay arasında kaldık
Merve201119 Yelito ben kızıma Nehir ismi koyucam rabbim izin verirse ama Serra isminide çok beğeniyorum
cileklicookie Merve201119 serrayi bende cok begeniyoeum hem ilk okulda hem lisede hem unide bi surru serra dye ark vardi bakiyoeum hepsimi asi hircin basina buyruk olur O yuzden kararsiz kaldim isimlerinde karakter etkisine inanıyorum sanirim😅 Ilk kizimin adi Defne asiri ilimli uyumlu sicak kanli bi cocuktur Ama buna isim bulamadim nehir serra doga duru efnan bunlarin arasinda kaldim