Kızlar kan pıhtılaşması olduğu için baştan beri 150 mg ecopirin ve 4000luk oksapar kullanıyorum. 17 haftalık olduk doktor ecopirini 100mg’ a düşürdü. Kullananlar böyle bir doz düşüşü yaşadı mı acaba? Doktor ne diyorsa doğrudur tabi ama ben daha önce bebek kaybettiğim için doz az gelir mi korkusu yaşadım :( Sormak istedim.