kendincebirii Hayırlı sabahlar hanımlar, 5+3 hamileyim fakat hamilelik belirtilerim yok (göğüslerde hassasiyet) bazen başım ağrıyor ve biraz belim bu normal mi? Sanki hamile değilim gibi hissediyorum bebeğe bir şey oldu diye korkuyorum 😞
HSena38 kendincebirii daha erken belirtiler için bence 🌸 Korkmayın her beden bir degil sonuçta aynı dönemde bazı vücut bulantı tepkisi verebilir bazı vücut hamilelik boyunca hiç vermez içinizi ferah tutun 🌸😊
Edau9 kendincebirii Daha çok erken bende çok korkuyordum neden midem bulanmıyor belirti yok vs diye ama tadını çıkarın sonra benim bir geldi kiii gitmiyor 14 haftalık olucam hala ilaçla günü kurtarıyorum dün deniyim ilaç icmiyim geçmiştir belki dedim ama bütün gün kustum 😢 Tekrar ve tekrar söylüyorum panik yapma ve tadını çıkar 🌼🌼🌼🌼💛
kendincebirii HSena38 bu salı doktora gittim ama içim hiç rahat değil su gibi akıntılarım geliyordu artık o da gelmiyor önceden bir kaybım var o yüzden böyleyim 🥹
HSena38 kendincebirii başta psikolojik olarak olumsuz olmayın ki kötü şeyler de olmasın 🌸 insaAllah sağlıkla büyür vakti gelince sağlıkla kucağınıza alırsınız 😊
kendincebirii Edau9 bir önceki hamileliğimde bende öyleydim 9.haftadan sonra başlamıştı mide bulantılarım inşallah bir şey yoktur ve bebiş iyidir 🙈
kendincebirii HSena38 olumsuz düşünmemeye çalışıyorum ama 5 ay önce 4 aylık bebeğimi anne karnında kordon dolanarak kaybedince o psikoloji çok başka inanın rabbim bütün bebişleri sağlıkla kucağımıza almayı nasip eylesin 🤲🏻💖
kendincebirii Sersel_15 çok takmamaya çalışıyorum ama önceden bi kaybım olunca insan bi düşünüyor içimi rahatlattınız bu günlerin tadını çıkartayım bari 😊😊
HSena38 kendincebirii amiin insaAllah ama her gebelik bir olmaz Rabbim bunu size sağlıkla bağışlasın 🌸😊
mimar_anne Bende senin gibi çok takanlardandım her gün gidip görmek istiyordum şimdi 13. Haftadayım çok şükür ve hala hamile gibi hissetmiyorum çok rahat bir hamilelik geçiriyorum
kendincebirii mimar_anne ya aslında takmamak lazım di mi daha çok yeni hamileyim hemen bulantılarım felan olmaz ama işte insan bi belirti bekliyor 😅 görümcem bizde kalıyor birkaç gündür dün eşimle görümceme diyorum hiç hamilelik belirtim yok diye görümcem diyor ki belim ağrıyor diyorsun Ya arada eşim de bunun böyle huyları vardır çok kafaya takar bir şeyi alış diyor 😅😅
kendincebirii Yelito Aaa bende yeni hamilesin sandım hamilelik belirtileri gidip gelebiliyormuş normal bir şeymiş ya
Yelito kendincebirii belirti olaylarına çok takılma mesela bulantı falan neredeyse hiç yaşamadım .doktor iyi gidiyor desin yeter 🥰
kendincebirii Yelito işte keseyi de daha göremedim o yüzden heyecanlıyım ve endişeliyim kurbandan sonra gel dedi doktorum🥰