ankakusu_2022 35+4 ün, çok fena grip oldum bademciklerim iltihaplandı 🤧vücudum dökülüyor, zaten vücudum ağırlaşmıştı iyice kötü oldum, sırf bu yüzden pazartesi artık işe gitmicem evde dinlenecem, var mı iyileşmek için önerisi olan 😓
Sevdapl ankakusu_2022 covid e benziyor test verin bence. Ben de şu an test vermeye gidiyorum aynı belirtiler bende de var. Eşim pozitifti bana da bulaştı galiba.