Kizlar tup bebek yaptirip doğum yapanlar normal mi yaptınız sezeryan mi ben hiç sezeryan istemiyorum hayırlısıyla sağlıcakla gelsin tabiki de baştan beri normal düşünüyorum ama tup bebek olduğu icin riskli gebelik olarak görüyorlar ama benim herseyim normal gitti çok şükür 34+4 olduk tup bebekli anneler var mi normal doğum yapan