Kızlar ben dün doğum doktorumun yönlendirmesiyle perinatoloji ye gittim bende bı dönem lekelenme oldu ve ondan dolayı da plasentada kan pıhtılaşması oluşmuş bunun için ne yapmalıyım doktorum dinlen kendini yorma uzun süre araba yolculuğu yapma dedi sizin bir bilginiz var mı varsa bana yardımcı olur musunuz